Ocean Signal rescueME EPIRB3 Cat.2 m. GPS, AIS, RLS + NFC

SKU: SIG-EPIRB3
Bestillingsvare = Levering 3-6 hverdage
Varen kan kun bestilles i webshop

Ocean Signal rescueME EPIRB3 Cat.2 m. GPS, AIS, RLS + NFC 702S-03932
Den nye Ocean Signal EPIRB3 er en fuldt udstyret 406MHz global redningsbeacon, der leveres med et manuelt udløserbeslag. EPIRB3 kommer med en masse funktioner i et kompakt moderne design, som inkluderer AIS teknologi, der giver lokale redningsfolk præcise og pålidelige oplysninger om den nødstedes position og fremskynder derved redning.
Derudover giver Return Link Service (RLS) dem, der aktiverer EPIRB, en bekræftelse om at deres nødmelding er modtaget.
Near Field Communication (NFC) funktionen muliggør at bruge en smartphone-app til at overvåge EPIRB'ens batteri og andre funktioner for at sikre, at den fungerer korrekt.

Brugerdefinerbare indstillinger:

Beskrivelse chevron-down

Ocean Signal rescueME EPIRB3 Cat.2 m. GPS, AIS, RLS + NFC 702S-03932
Den nye Ocean Signal EPIRB3 er en fuldt udstyret 406MHz global redningsbeacon, der leveres med et manuelt udløserbeslag. EPIRB3 kommer med en masse funktioner i et kompakt moderne design, som inkluderer AIS teknologi, der giver lokale redningsfolk præcise og pålidelige oplysninger om den nødstedes position og fremskynder derved redning.
Derudover giver Return Link Service (RLS) dem, der aktiverer EPIRB, en bekræftelse om at deres nødmelding er modtaget.
Near Field Communication (NFC) funktionen muliggør at bruge en smartphone-app til at overvåge EPIRB'ens batteri og andre funktioner for at sikre, at den fungerer korrekt.

 

Ansøgning om nyt kaldesignalsbevis
Før du ansøger om et kaldesignalsbevis, skal du have følgende klar:
Dit private NemID og betalingskort
Kendingsbogstaver, hvis skibet er optaget i skibsregistret
Skibets anvendelsesområde i henhold til ITU’s skibsklassifikationer
Afregningskode (AAIC)
Hvilket radioudstyr skibet har om bord
Kontaktperson i land i en eventuel nødsituation.
Der opkræves et gebyr for udstedelse af et nyt kaldesignal. Beløbet betales i forbindelse med udfyldelsen af ansøgningsblanketten.
Som ejer af et kaldesignal er det dit ansvar, at oplysningerne på kaldesignalsbeviset er korrekte.
Ansøg om nyt kaldesignalsbevis

Det kompakte design og avancerede funktioner gør EPIRB3 ideel til søfarende, uanset om de sejler offshore, fisker eller arbejder.
30%(typisk) mindre
AIS nødalarm
Return Link Service (RLS)
Mobil forbindelse ved hjælp af Near Field Communication (NFC)
Gratis app (Apple & Android)
10 års batterilevetid
48+ timers driftstid
5 års garanti
Hurtig nøjagtig positionering med 72 kanals GPS
Udtrækkelig antenne
Quick release beslag
Sikrings snor
SPECIFICATIONS
406MHz Transmitter
Transmit: Power (EIRP): 12W
Frequency: 406.031 MHz ±1KHz
Modulation: Phase ±1.1 Radians (16K0G1D)
Encoding: Biphase L
Rate: 400 bps

AIS Transmitter
Transmit Power (EIRP): 1Watt±3dB
Frequency: 161.975/162.025MHz ±500Hz
Baud rate: 9600baud
Synchronisation: UTC
Messages: Message 1 (Position), Message 14 (Status)
Repetition interval: 8 messages/minute - Message 14 sent twice every 4 minutes

121.5MHz Transmitter
Transmit Power (PERP): 50mW±3dB
Frequency: 121.5 MHz
Modulation Duty Cycle: >35%
Modulation Factor: 0.85 to1.00
Frequency Stability: ±50ppm
Duty Cycle: >98%

Visible Strobe and Night Vision Lights
Light Type: High Intensity LED & Infrared (IR)
Light Colour: White and IR
Average Intensity Visible: >1 candela
Average Intensity Night Vision Light: 15mW/sr
Flash Rate: 24 per minute (nom.)

Battery
Type: Lithium Iron Disulphide (LiFeS2)
Operating Time: >48Hours @ -20°C
Battery Replacement Period: 10 years

GNSS Receiver
Satellite Channels: 72 acquisition
Sensitivity: -167dBm
Cold Start / Re-acquisition: -148dBm / -160dBm
GNSS Antenna: Microstrip Patch

Fragt og levering chevron-down

Vi sender alle pakker med GLS eller Post Nord.

Som kunde hos www.aarhusseashop.dk har vi yderst fair forsendelsesomkostninger


1) For bestilling under kr. 500,- til din lokale GLS pakkeshop udgør levering og håndtering kr. 59,-
2) For bestilling over kr. 500,- leveres varerne fragtfrit til din lokale GLS pakkeshop
3) For bestilling til erhvervsadresse med GLS udgør levering og håndtering kr. 69,-
4) For bestilling til Pakkeboks med Post Nord udgør levering og håndtering kr. 79,-
5) For bestilling til din lokale PostNord pakkeshop udgør levering og håndtering kr. 79,-
6) For bestilling til din hjemadresse med PostNord udgør levering og håndtering kr. 89,-
7) Store varer som f.eks. jollemast, rullede sejl m.v. sendes med fragtmand her udgør levering og håndtering kr. 350,- (gælder kun brofaste øer).

Joller kan leveres med fragtmand (kontakt os for tilbud).

Norge = Fragt / Indfortoldning 375,00 DKK
Grønland = Fragt 375 DKK
EU Lande = Fragt 250,00 DKK

GLS er sædvanligvis den HURTIGSTE leveringsform, typisk fra dag til dag (på hverdage), hvis du bestiller før kl. 14.00.

 

PAKKESHOP
Pakkeshop fungerer sådan, at du i webshoppen finder den Pakkeshop der ligger nærmest dig (via dit postnummer), det er som regel et supermarked, farvehandler, tankstation, kiosk el.lign.
Når pakken ankommer til pakkeshoppen modtager du en sms/e-mail. 
Du skal medbringe legitimation når du afhenter pakken. 
Så snart pakken er afsendt fra Aarhus Sea Shop, modtager du et trackingnummer.
Du kan følge din pakke via www.gls.dk eller www.postnord.dk ved at indtaste dit trackingnummer.

Hvis din pakke ikke bliver afhentet i pakkeshoppen inden for den angivne tidsfrist, returneres den automatisk til os. Ønsker du at få pakken genleveret, bedes du venligst bestille genlevering her: Link til genlevering af ikke-afhentet pakke hos GLS pakkeshop.

Vær opmærksom på, at manglende afhentning af din pakke ikke kan betragtes som en fortrydelse af købet. Fortrydelse af køb kan kun ske ved at give os udtrykkelig besked herom.

 

KLIK & HENT 
Shopping fra sofaen – nemt og bekvemt
Klik & Hent er GRATIS
• Find de varer du ønsker og tilføj dem til din indkøbskurv.
• Betal online med det samme. 
• Du modtager en ordreopdatering på mail, når dine varer er klar til afhentning.
Du skal afhente dine varer her:
Aarhus Sea Shop
Gåseagervej 14 
8250 Egå
For at lette ekspeditionen vil vi bede dig om at have dit ordrenummer klar når du afhenter.

 

BYTTESERVICE
Vi vil være sikre på at du får præcis den vare som du ønsker, og ikke mindst skal den passe i størrelse mv. 
Derfor har du enkel bytteservice, når du handler hos Aarhus Sea Shop.

 

Sådan fungerer vores Bytteservice
Bestil den vare du ønsker.
Passer varen ikke? Så sender du varen retur til os, senest 14 dage efter modtagelsen.

Forsendelsen retur til os betaler du selv, du kan evt. købe en GLS returlabel HER.
Udfyld retursedlen, og send den sammen med varen retur til os.

Returadresse:
Aarhus Sea Shop ApS
Gåseagervej 14
8250 Egå
Pakker sendt til Pakkeshop / Pakkeboks modtages ikke

Send altid returvarer som pakke og gem kvittering og track & trace-nummer
OBS: Send aldrig varer retur med DAO da de ikke leverer til erhverv i åbningstiden, som følge der af ender pakken i en pakkeshop.

Vi sender den rigtige størrelse til dig uden beregning.
*Bytteservice som beskrevet ovenfor gælder kun i Danmark

 

VED FORTRYDELSE AF KØB
Ved ønske om at modtage penge retur for en eller flere varer, skal du også selv betale for returfragten.

Pris Match chevron-down

Aarhus Sea Shop vil gerne sikre, at du får den bedste pris på markedet.
Vi udfører løbende priskontrol hos vores konkurrenter for at sikre, at vores priser er attraktive og lave.
Finder du alligevel en pris som er lavere end vores leverer vi varen til dig til samme lave pris...
Det kalder vi PRISMATCH.

 

PRISMATCH gælder for samme produkt, af samme mærke, størrelse, farve mv.

Ser du den samme vare annonceret, af en forretning med dansk CVR-nummer der har forretningsadresse og returadresse i Danmark, til en billigere pris, sender du os en mail med link/dokumentation, inden købet og du får varen hos os til samme pris.

 

PRISMATCH gælder ikke for varer, som andre butikker eller webshops kun udbyder til salg som slag-, kø- eller åbningstilbud, outlet, eller i begrænset antal, ligesom PRISMATCH ikke gælder for specialfremstillede produkter, udsolgte varer hos os eller konkurrenter, engrossalg, medlemstilbud eller individuelt forhandlede priser.

 

På grund af forskellige services, afgift og skattemæssige forhold kan vi ikke altid garantere at vi kan matche priser på udenlandske webshops.